Sunday, September 5, 2010

ჩემი ახალი ჰობი

ამის მერე, როცა რამის შევსებას მომთხოვენ, ჰობის გრაფაში ფოტოგრაფიასთან ერთად კულინარიასაც ჩავწერ. :D

ერთ ფილმში მერილ სტრიპის გმირი დაფიქრდება, რისი კეთება ესიამოვნებოდა ყველაზე მეტად. ხოდა რადგან ჭამა ყველაზე მეტად უყვარს, გადაწყვეტს, რომ კულინარიას დაეუფლოს. ჰოდა ჭამა მეც ძალიან მიყვარს. ბევრს და უზომოდ სულაც არ ვჭამ, უბრალოდ გემრიელი, ლამაზად გაწყობილი და რაც მთავარია, ყოველ ჯერზე ახალი და უცხო კერძი _ დღის მთავარი "ბლესკია" ხოლმე ჩემთვის! და ძალიანაც მაგარი იქნება თუ ამ "ბლესკს" ჩემს თავს მე თვითონვე მოვუმზადებ! ნუ მარტო მე თან რატომ, ჩემებიც ხომ ისადილებენ...

ჰოდა ჩემს კულინარიულ ანგარიშზე უკვე არის: მექსიკურად შემწვარი კარტოფილი, გასპაჩო (ესპანური ცივი სუპი), კარტოფილის კატლეტები და ბიფსტროგანოვი. ვაპირებ მექსიკური თევზის კატლეტის და იტალიური პასტა ბოლონეზეს მომზადებასაც. ვნახოთ რა გამომივა. არაფერი არ უნდა. სულ არაფერი. რამდენიც ჩვეულებრივ სადილზე იხარჯება, (4 კაცისთვის) იმდენი უნდა სულ. რეცეპტებს ჯერჯერობით www.gurman.ge –ზე ვეძებ.

ამ საიტზე ცოტა რეცეპტი დევს და მერე ალბათ წიგნის ან რამე ეგეთის ყიდვა მომიწევს.

P.S. ჰო, მართლა, ვიფიქრე ჩემს ბიფსტროგანოვს ფოტოს გადავუღებ მეთქი, მაგრამ შეიჭამა უკვე... :S

No comments:

Post a Comment

დააკომენტარეთ