Wednesday, January 27, 2010

ჩემი მარშუტკის ინცინდენტი:))))

ხანდახან მგონია, რომ გონებაშეზღუდული ადამიანები აღარ არსებობენ, იმიტომ რომ ათასში ერთხელ მიწევს ხოლმე ასეთებთან ურთიერთობა.
საბედნიეროდ. :))

დღეს ერთი ეგეთი გონებაშეზღუდული ტიპი შემომელანძღა მარშუტკაში. არადა ჩემთვის წყნარად ვიჯექი და რაღაც წიგნს ვკითხულობდი.

მოკლედ ის იყო ზურას დავემშვიდობე, მარშუტკაში ავედი და მოხერხებულად მოვეწყე, რომ წარმოდგენა დაიწყო. სულ უკანა სკამზე პატარა ბიჭები ისხდნენ, ასე 12–13 წლისები, არც კი მიმიქცევია ყურადღება, ცოტა ხმამაღლა კი ლაპარაკობდნენ, მაგრამ არც იგინებოდნენ, არც იფურთხებოდნენ, თავიანთთვის ღლაბუცობდნენ საყვარლად. ხოდა ერთი წუთი არ იყო გასული რომ წამოუხტა ვიღაც 50 წლამდე კაცი, უფრო სწორედ 2–მეტრიანი თეთრწვერიანი რაღაც და დაუწყო ლანძღვა. და რატო არ იცით? ხმამაღლა ნუ ლაპარაკობთ თქვენი ტრაწიანი დედა მოვ...ანო, ნაბიჭვრები ხართო, გაიზრდებით და რა გამოხვალთო, საზოგადოებას გვაწუხებთო, დაგამტვრევთ ნეკნებში თქვე ლაწირაკებოო. ბიჭო, მივბრუნდით ყველანი ამ კაცისკენ, ვიფიქრე რომ მართლა გიჟი იყო ვიღაც, მაგრამ ნუ სახეზე ასე თუ ისე ნორმალური გამომეტყველება აქვს. ნუ, ნორმალური რა და, მოძველბიჭო :D

ნუ ბავშვები დაიზაფრნენ, გაჩუმდნენ ეგრევე, ბოდიში მოიხადეს, ერთხანს შეშინებულები ისხდნენ ჩუმად და საწყლად, მერე გაუარათ შიშმა და ისევ დაიწყეს ლაპარაკი, ოღონდ უკვე ჩუმად. არც ამაზე გაგიჟდა ეს კაცი და დაუწყო ისევ ლანძღვა–გინება, ოღონდ უკვე მთელ თაობას მისდგა, მიშას გაზრდილებიო, დედაიმასმიქნილი თაობაო, ესენი ერთად უნდა შეაგროვო და სცემოო, მოკლედ ნუ არანორმალური მართლა, მერე უცებ ვიღაც მოხუცმა ქალმა გამოიდო თავი, ამ კაცს ეთნხმება, აბა აბაო, რა თაობა მოდისო, სად იზრდებიანო. აი აქ ავფეთქდიიიი!!:))))

მეთქი მოიხედეთ ერთი წუთით ბატონო თქო, ბავშვების ასეთი აღზრდა ვის გაუგია მეთქი, როგორ შეიძლება ბავშვისთვის დაყვირება და გალანძღვა ასე სახალხლოდ მეთქი, მით უმეტეს რომ მოზარდები არიან ეს ბავშვები და არ იცით რომ ეს ყველაზე რთული ასაკია მეთქი, გადაშალეთ ნებისმიერი ბავშვთა ფსიქოლოგის ნაშრომი და გადაავლეთ მეთქი თვალი, სად და ვისთან წერია, რომ ბავშვის აღზრდა ასეთი ამაზრზენი მეთოდებით შეიძლება მეთქი. ეხლა მე გადმომდგა ეს კაცი, "ენჯეოშნიკი" ხარო, მეკითხება. არა–მეთქი, ჟურნალისტი ვარ. ფუო, იძახის, მიშას გამოზრდილიო. ეეე მეთქი, რა უფლება გაქვთ ასე მიწოდოთ, არაფერი იცით ჩემს შესახებ და შეურაცხყოფას მაყენებთ, ჯერ ერთი ჩემი მშობლების გაზრდილი ვარ და მამაჩემს მიშა არ ქვია და მეორეც ბავშვებზე ძალადობის არმოწონება პრეზიდენტის მიმართ განსაკუთრებულ მამაშვილურ გრძნობებს სულაც არ ნიშნავს მეთქი. გადაირია, ეხლა ჩემს თაობას გადმოწვდა. ვინები ხართო, უჯიშოები, უჯიგროები და საქართველოს მოღალატეები გვეძახა სუყველას, (თან გაითვალისწინეთ ამ დროს დანარჩენი ხალხი თავს უქნევს ამას, ეს ბავშვები კიდევ უარესად შეშინებულები სხედან ჩუმად) მე ვუპასუხე, მერე ვინ გაზარდა ჩვენი თაობა, ისევ თქვენ მეთქი და თუ არ მოგწონთ როგორებიც გამოვედით, თქვენს თავს დააბრალეთ–მეთქი.

მერე კიდევ კარგი ერთი ქალი ამყვა, იმ კაცს უყვირა, მეო ორი ბიჭი მყავსო და სულაც არ მინდა ჩემი შვილები ასე უმიზეზოდ გალანძღოს ვინმემო, და მეორეც იმედი მაქვს შვილები არ გყავთ, თორემ წარმომიდგენია რანაირები იქნებოდნენო. :)))))

მერე მე ბოლო სიტყვა დავუგდე, ეხლა თქვენ უფრო მიშლით ხელს მშვიდად მგზავრობაში ვიდრე ის ბავშვები მეთქი. ხოდა ცოტა ხანში ჩავედი.

აქედან მორალი: არავის არაფერი არ უნდა შეარჩინო. :|

მოკლედ რამდენი გიჟი დადის რა :|

2 comments:

  1. loool
    irin, sheni fani var!
    aegre!

    ReplyDelete
  2. კარგად მოიქეცი, მე ალბათ დამეზარებოდა აყოლა, არადა ეგაა ზუსტად რომ ათამამებს ამ ასაკში შესულ ტვინგამოცლილ კაცებს.

    ReplyDelete

დააკომენტარეთ